پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

جزوه فیزیولوژی عصب بخش حرکتی

 

چرا دير جزوه اومد رو وب ؟؟( با عرض پوزش)

بعد از اينكه دكتر جزوه رو ويرايش كردن و در اختيارمون قرار دادن به نظر حجم جزوه يكم زياد ميومد اين شد كه از استاد   خواهش کردیم که اگه میشه یه تجدید نظر دوباره ای در حجم مطالب داشته باشن و ایشون هم از ما وقت خواستن تا راجع بهش فکر کنند . نهایتا اینکه دیشب طی یک تماس تلفنی فرمودند " من هر چی فکر کردم نتونستم چیزی رو حذف کنم << خسته نباشید واقعا >>  و شما درستونو بخونید من سعی میکنم تاجایی که امکانش باشه سوالا رو آسون بگیرم  و به همه در یه حدی کمک کنم "

وی همچنین افزود که روی بخش خاصی از جزوه تاکید ندارد و از همه مباحث به یک اندازه و به تعداد زياد سوال طرح خواهد شد .

 

لازم به ذکر است که این جزوه در ابتدا حدود  166 صفحه بوده و چیزی بالغ بر 80 صفحه از آن حذف گردیده است...

لينك دانلود :

http://uplod.ir/k22niuwcmxqz/_______________________________________________-_Copy.pdf.htm



نظرات شما عزیزان:

بچه درس خون!!!
ساعت21:52---20 خرداد 1391
لطفا پرینت این جزوه رو بذارین انتشارات بگیریم

ravani shodeh az daste hejazian!
ساعت19:18---13 خرداد 1391
ey khoooda.man daram divooneh misham.chera ingadr ziaaaad????باور كنيد ما تا اونجايي كه ميشد سعي كرديم از استاد بخوايم كه حجم جزوه رو كم كنه ... اين ديگه آخرشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 13 خرداد 1386برچسب:پيام هاي نماينده , توسط مهران خسروانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.